In Monitorul Oficial din data de 15 februarie nr. 123/15.02.2019 a aparut Ordinul comun pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a „Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate – 112.
Fiecare client este diferit. In functie de specificul de activitate al dvs, va oferim o serie de servicii de contabilitate, care acopera toate necesitatile activitatii comerciale.
- inregistrarea documentelor contabile conform normelor in vigoare;
- evidenta sintetica si analitica a furnzorilor si clientilor, intocmirea registrului de casa,
- intocmirea ordinelor de plata pentru obligatiile rezultate din prelucrarea datelor contabile (impozite, taxe, contributii);
- intocmirea balantei de verificare lunare;
- intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare;
- stabilirea obligatiilor de plata lunare sau trimestriale si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele;
- intocmirea si depunerea bilantului contabil;
- informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile;
Pe scurt, este important de retinut faptul ca declaratia 112 este modificata pentru stopajul la sursa aferent veniturilor din drepturi de autor, arenda, activitati sportive, asocieri ale persoanei fizice.
No Comments