Contabilitate

Declaraţia 112 a fost actualizată!

04/15/2019

In Monitorul Oficial din data de 15 februarie nr. 123/15.02.2019 a aparut Ordinul comun pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a „Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate – 112.

Fiecare client este diferit. In functie de specificul de activitate al dvs, va oferim o serie de servicii de contabilitate, care acopera toate necesitatile activitatii comerciale.

  • inregistrarea documentelor contabile conform normelor in vigoare;
  • evidenta sintetica si analitica a furnzorilor si clientilor, intocmirea registrului de casa,
  • intocmirea ordinelor de plata pentru obligatiile rezultate din prelucrarea datelor contabile (impozite, taxe, contributii);
  • intocmirea balantei  de verificare lunare;
  • intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare;
  • stabilirea obligatiilor de plata lunare sau trimestriale si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele;
  • intocmirea si depunerea bilantului contabil;
  • informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile;

Pe scurt, este important de retinut faptul ca declaratia 112 este modificata pentru stopajul la sursa aferent veniturilor din drepturi de autor, arenda, activitati sportive, asocieri ale persoanei fizice.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.